Цифрова лабораторія Einstein
Онлайн-тести - сучасна альтернатива традиційним засобам навчання
Інноваційні технології навчання
МІНІ-ПРОЕКТИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ
ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ ЗА СУЧАСНИХ УМОВ
Оформлення проекту допрезентаційного захисту на олімпіаду з екології
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПЛОСКИХ ЧЕРВІВ
РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ
РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ В КАТЕРИНІВСЬКІЙ ЗОШ І-ІІІ ст.
Український біологічний сайт - основа роботи з обдарованими учнями
Формування дослідницької компетентності учнів 5 класів в умовах реалізації практичної частини навчальної програми з Природознавства
Як бачать птахи
Доповіді до презентацій:
ВИКОРИСТАННЯ ІКТ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ФОРМ І МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ БІОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ
ШЛЯХИ ІНТЕГРАЦІЇ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
МОТИВАЦІЯ СТИМУЛЮВАННЯ І АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ
УРОКИ БІОЛОГІЇ В СИСТЕМІ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ
РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ В КАТЕРИНІВСЬКІЙ ЗОШ І-ІІІ СТ.
САМОСТІЙНА ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ ШКОЛЯРІВ
УКРАЇНСЬКИЙ БІОЛОГІЧНИЙ САЙТ – ОСНОВА РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ